Flere barnevernstjenester melder inn fosterfamilier som medlemmer hos oss, og betaler gjerne første års medlemskontingent. Nå ønsker vi at flere kommuner skal gjøre det samme og vi trenger din hjelp. Kanskje får du dekket kontingenten neste år?

Vi har startet opp et to måneders prosjekt er for å verve flere medlemmer via barnevernstjenesten. Det er vanskelig å nå ut til offentlig og privat barnevernstjeneste og vi trenger kontaktdata. Kan du hjelpe oss med å sende oss mailadressen til dine kontakter i barnevernet?

Slik gjør det du det:
Fyll ut skjemaet nedenfor. Informasjonen brukes KUN til å kontakte barnevernstjenester om medlemskap. Informasjonen du gir er offentlig tilgjengelig informasjon, og er ikke underlagt GDPR-regler som privat informasjon.

Registrering kontaktinformasjon barnevernstjenester

Om du har flere kontaktpersoner i omsorgskommunen
Privat aktør

Kort om prosjektet

Kjell Kirkeng er fosterfar, entreprenør og aktivt medlem i Norsk Fosterhjemsforening. Han er leid inn som prosjektleder for dette verveprosjektet som er spisset mot barnevernstjenesten.

Dersom du ønsker å gi Kjell andre tips eller råd, så kan du gjerne sende han en epost med dette på kjell@fosterhjemsforening.no.