Søknadsrunden for 2024 er nå avsluttet

Vi opplever stor søkerglede og har fått inn mange gode søknader. Vi tar derfor ikke imot flere søknader i år.

Ønsker du å få siste nytt om Kajafondet, send oss en e-post. Så sender vi deg en melding når vi åpner opp for nye søknader!

Søknadsskjema Kaja-fondet

• Fosterhjemmet må være medlem i Norsk Fosterhjemsforening. Barnevernstjenesten kan dekke medlemsavgiften. Ikke medlem? Se innmeldingslenke nederst på siden.
  • For ungdommer under ettervern uten tilknytning til fosterhjem, oppgis støttemedlemskap. Søknader fra ikke-medlemmer vil ikke bli vurdert
  • Måned og år til/fra
  • Søknadsbeløpet kan dekke hele eller deler av kostnaden av aktiviteten/innkjøpet. Ved delfinansiering må det foreligge en plan for fullfinansiering.
  • Informasjonen som gis vil utelukkende brukes til å vurdere søknaden. I henhold til Bokføringsloven vil søknaden bli oppbevart i 3,5 år og deretter slettet.