Utvalg i Norsk Fosterhjemsforening

Avtroppende vedtektsutvalg

Vedtektsutvalget har jobbet på oppdrag fra hovedstyret og har lagt fram viktige endringsforslag for hovedstyret, og mange av forslagene fra hovedstyret har landsmøtet vedtatt.

Etter solid innsats, takker nå hovedstyret av vedtektsutvalget. Avtroppende utvalgsmedlemmer er Mette Westergren (Kontrollkomiteen), Anders Wengen (daværende styremedlem i Viken), Stig Christophersen (hovedstyret) og Heidi Knardal (fylkesleder Møre og Romsdal). Helle Christensen (daværende hovedstyremedlem) satt også i vedtektsutvalget, og ble takket av da hun trådte ut av hovedstyret tidligere i år. Hovedstyret retter en stor takk for innsatsen og engasjementet til det avtroppende utvalget.

Om utvalg i Norsk Fosterhjemsforening

Hovedstyret kan etter behov opprette utvalg. Dette gjøres når det er ønskelig å løfte viktige satsningsområder eller få gjort oppgaver som krever bred innsats, på tvers i organisasjonen. Hovedstyret er ansvarlig for opprettelse, oppfølging og avslutning av utvalg. Det er for tiden ett Ungdomsutvalg i Norsk Fosterhjemsforening.

Hovedstyret vurderer at det på nyåret nedsettes et nytt vedteksutvalg, som skal jobbe fram mot landsmøtet i 2025. Har du forslag til kandidater, kan du sende forslagene til styreleder@fosterhjemsforening.no.

Du kan lese mer om hvordan et utvalg opprettes og følges opp her.