Datoer for høstens samlinger og hovedstyremøter

Regionssamlinger

Høstens møter er allerede i gang. Hensikten med regionsansvarlig i Hovedstyret, er at Hovedstyret er tettere på fylkesforeningene, slik at fylkesforeningene opplever seg sett og har tilgang til erfarne tillitsvalgte. Regionsansvarlig er en uformell, og synlig rolle for tillitsvalgte i fylkesforeningene. Regionsansvarlig kaller inn til regionsmøter etter fylkesforeningenes behov.

• 21. august: Regionsmøte Øst
  • 26. august: Regionsmøte Sør
  • 27. august: Regionsmøte Nord
  • 4. september: Regionsmøte Midt
  • 13. november: Regionsmøte Øst
  • 19.november: Regionsmøte Nord
  • 20. november: Regionsmøte Midt
  • 26. november: Regionsmøte Sør

Region Øst er fylkesforeningene på Innlandet, i Oslo, Akershus og Østfold. Region Sør er fylkesforeningene i Agder, og Vestfold og Telemark. Region Nord er fylkesforeningene i Finnmark, Troms og Nordland. Region Vest er fylkesforeningene i Rogaland, Hordaland, og Sogn og Fjordane. Region Midt er fylkesforeningene i Nord-Trøndelag, Trøndelag Sør og Møre og Romsdal.

Datoer for regionsmøter for Vest kommer når disse er avklart.

Hovedstyremøter og øvrige samlinger

• 25. september: Hovedstyremøte